• Pilot thuissituatie

Stichting BOZ is de afgelopen maanden bezig geweest met een grote ontwikkeling voor onze Stichting. Vanaf september 2014 zal binnen zorgorganisatie Hilverzorg te Hilversum een pilot gaan plaatsvinden. De zorgorganisatie Hilverzorg heeft 9 zorginstellingen in- en om Hilversum. Stichting BOZ en Hilverzorg werken al vanaf de start van de Stichting nauw samen. Hilverzorg heeft inmiddels 12 opstellingen van de DiFiets staan.

Vanaf september zal de DiFiets in ongeveer 15 thuis situaties worden geplaatst. Op deze manier hoeven cliënten niet naar een dagbesteding, maar kunnen zij samen in met mantelzorgers of familieleden in hun eigen thuissituatie gebruik maken van de DiFiets.

Deze pilot zal uitvoerig worden getest. Uiteindelijk streven wij ernaar om de DiFiets in iedere thuissituatie te kunnen gaan plaatsen.

Wilt u op de hoogte blijven van de DiFiets in de thuissituatie? Houdt dan onze website in de gaten.

One Responseso far.

1. Met interesse lees ik over de Di fiets.Staat er al een in de buurt van Nijmegen.Zo nee wat zijn de mogelijkheden om de werking te zien?
    met vriendelijke groet Jan-Erik Rozendaal 024-3230424