• Nominatie vrijwilligersproject van het jaar 2014

Stichting BOZ is genomineerd voor vrijwilligersproject van het jaar 2014. Staatssecretaris  Martin van Rijn en minister Ronald Plasterk zullen op 8 december a.s. in totaal 8 prijzen uitreiken in 5 categorieën . Dit jaar worden vooral start-ups beloond: ideeën en vrijwilligersprojecten die korter dan een jaar bestaan. Uit ruim 690 inschrijvingen zijn 28 genomineerden geselecteerd voor de Meer dan handen vrijwilligersprijzen 2014.

Met de Meer dan handen vrijwilligersprijzen zetten ze inspirerende voorbeelden in het zonnetje én wordt waardering uitgesproken naar al die vrijwilligers die zoveel mogelijk maken. Er zijn 5 categorie waarin projecten geselecteerd konden worden:

1. Landelijke vrijwilligersprojecten
    2. Lokale en regionale vrijwilligersprojecten
    3. Bedrijven
    4. Gemeenten
    5. Vriendenloterij Passieprijs voor inspirerende vrijwilligers van onschatbare waarden voor het project.

Stichting BOZ is met een nieuw project gestart en is hiervoor genomineerd in de landelijke categorie, samen met nog 4 andere projecten. Op woensdag 12 november hebben alle organisaties een pitch gehouden aan een kritisch team van juryleden met als juryvoorzitter Annemarie Jorritsma. Naar aanleiding van deze presentatie  zullen twee winnaars worden gekozen.

De uitreiking zal plaatsvinden in theater Lantaren Venster in Rotterdam. De avond zal muzikaal begeleid worden door de Wereldband en presentatie is in handen van Astrid Joosten.

Houdt de website in de gaten voor meer informatie omtrent onze nominatie.