• Kans op gratis DiFiets

Stichting BOZ heeft een samenwerking gevonden op het terrein van fondsenwerving. Hiermee wordt een antwoord geboden op de vele wensen om een Difiets te kunnen plaatsen. Veelal blijkt geld het struikelblok. Hierdoor krijgen vele cliënten niet de mogelijkheid om op een leuke en motiverende manier bewegingsoefeningen te doen. In samenwerking met een fondsenwervingsbureau, wordt op basis van uw wensen een bijpassend fonds geselecteerd en een professioneel samengestelde aanvraag opgemaakt. Bij toekenning van de financiële middelen, kunt u over gaan tot aanschaf van de Difiets met lokaal opgenomen fietsvideo’s

De belangrijkste inspanning die van u wordt verlangt is dat u zich inzet tijdens de formulering van de teksten voor de aanvraag. Zonder dat het u verder iets kost, maakt u op deze manier een goede kans op een Difiets voor uw cliënten.

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid schrijf dan uw wens en contactgegevens in een mail naar ons, zend ons een e-mail naar secr@stichting-boz.nl. Dan gaan we er samen aan werken om die in 2015 in vervulling te laten gaan.